• head_banner_01

Pulizia laser per a fabricazione di batterie d'energia

Pulizia laser per a fabricazione di batterie d'energia


  • Seguiteci nantu à Facebook
    Seguiteci nantu à Facebook
  • Condividi noi in Twitter
    Condividi noi in Twitter
  • Seguiteci nantu à LinkedIn
    Seguiteci nantu à LinkedIn
  • Youtube
    Youtube

A pruduzzione dibatterie di lithiumhè un prucessu "roll-to-roll".Ch'ella sia una batteria di fosfatatu di ferru di lithium, una batteria di ioni di sodiu o una batteria ternaria, hà bisognu à passà u prucessu di trasfurmazioni da una film fina à una sola batteria, è dopu à u sistema di batterie.U prucessu di preparazione di e batterie di lithium pò esse divisu à pocu pressu in trè fasi: produzzione di fogli di l'elettrodu, sintesi di cellule è imballaggio chimicu.

A fabricazione 1

Ci sò parechji prucessi chjave in questi trè prucessi maiò, chì affettanu direttamente a capacità di almacenamentu di l'energia di a bateria, a sicurità di u produttu è a vita di serviziu.Dunque, a prestazione di e batterie prodotte da diversi prucessi di produzzione varieghja assai.In questi ligami,pulizia laserpò attualmente participà à più di una decina di prucessi di preparazione, chì ponu migliurà assai a qualità di e batterie di lithium.

Prucessu di applicazione di pulizia laser nantu à a bateria di putenza

Sezione frontale di a bateria

Segmentu di cellula

Segmentu di u modulu

PACK batterie

Pulizia di pali

Pulizia di unghie sigillante

Pulizia di pali

Pulizia di corde di saldatura di pallet CMT

Pulizia prima di rotulà

Pulisce e tabulature prima di saldatura

Pulizia di film blu cellula

Pulizia di vernici elettroforetiche di placca di copertura

Pulizia dopu a rotulazione

Pulizia Cellulare di Silicone

Pulizia di strati d'ossidu di sigillante di l'armadiu

Pulizia di u rivestimentu cellulare

Pulizia di l'ossidu di a piastra inferiore protettiva prima di saldatura

Pulizia di i buchi di iniezione

Pulizia di etichette di fogli

pulizia di sbarre

Siccomu a dumanda di batterie di putere cuntinueghja à aumentà, a dumanda dipulizia laserl'equipaggiu aumenterà ancu.In seguitu, avemu da fucalizza nantu à alcuni di i prucessi di applicazione è vantaghji comparativi.

A fabricazione 2

1. Pulizia laser di foglia di ramu è d'aluminiu prima di rivestimentu di pezzi di polu

L'elettrodi pusitivi è negativi di a bateria di lithium sò fatti da u revestimentu di l'elettrodi pusitivi è negativi di a bateria di lithium nantu à u fogliu d'aluminiu è di rame.Se particeddi, detriti, polveri è altri media sò mischiati in u prucessu di rivestimentu, pruvucarà un micro-cortu circuitu in a bateria, è in i casi severi, a bateria prende u focu è splode.

Per quessa, a foglia deve esse pulita prima di rivestimentu per ottene una superficia completamente pulita è senza ossidu.

I pezzi di u polu di a batteria esistenti sò generalmente puliti da onde ultrasoniche, è una suluzione di etanolu hè aduprata cum'è agente di pulizia cum'è prucessu di pulizia prima di rivestimentu.Stu approcciu hà i seguenti difetti:

1. Quandu a pulizia ultrasonica di pezzi di foglia di metallu, in particulare i pezzi di lega d'aluminiu, affettati da a freccia, u tempu di pulizia è u putere, l'effettu di cavitazione di l'onda ultrasonica pò facilmente corrode u fogliu d'aluminiu, risultatu in pori fini.U più longu u tempu d'azzione, più grande i pori.

U fogliu utilizatu per u pezzu di u polu di a batteria di lithium hè in generale una sola foglia di cero cù un spessore di 10 μm, chì hè più propensu à strappare in buchi per via di prublemi di prucessu di pulizia.

2. L'usu di a suluzione di etanolu cum'è un agentu di pulizia ùn hè micca solu faciule per causà danni à l'altri parti di a bateria di lithium, ma ancu propensu à "fragigliamentu di l'idrogenu", chì afecta a proprietà meccanica di u fogliu d'aluminiu.

3. Ancu s'è l'effettu di a pulizia hè peggiu di quellu di a purificazione chimica umida tradiziunale, a pulizia ùn hè ancu bè cum'è quella di a pulizia laser.In ocasu ci sò sempre contaminanti nantu à a superficia, chì pruvucarà chì u revestimentu si separà da u fogliu o pruduce buchi di shrinkage.

Cum'è una pulitura secca senza consumabili, a pulizia laser hè vicinu à zero difetti in termini di pulizia è idrofilicità di u trattamentu di a superficia di foglia d'aluminiu, assicurendu l'effettu di dimensionamentu è rivestimentu nantu à u pezzu di u polu à a maiò parte.

L'usu di lame metalliche di pulizia laser pò micca solu migliurà l'efficienza di u prucessu di pulizia è risparmià risorse di pulizia, ma ancu stabilisce u monitoraghju in tempu reale di e dati di u prucessu di pulizia è a determinazione quantitativa di i risultati di pulizia, chì ponu efficacemente migliurà a coerenza di a produzzione batch. pezzi di polu.

2. Pulizia laser di tabulazioni batterie prima di saldatura

I tabulature sò strisce metalliche chì portanu l'elettrodi pusitivi è negativi da a cellula di a bateria, è sò i punti di cuntattu quandu a bateria hè carica è scaricata.Contaminanti di a superficia, cum'è grassu, inibitori di corrosione è altri cumposti in u prucessu pò causà prublemi cum'è saldature poveri, crepe è porosità in a saldatura.

A pulizia di a superficia di cuntattu pò influenzà assai l'affidabilità è a durabilità di a cunnessione elettrica.

A pulizia di l'elettrodi esistenti adopra principalmente a pulizia manuale, a pulizia chimica umida o a pulizia di plasma:

● A pulizia manuale hè inefficace è costu;

● Ancu s'è a linea di purificazione di l'acqua di u prucessu umitu migliurà l'efficienza, a lunghezza di a linea hè longa, occupa una grande zona di a fabbrica, è l'agente chimicu hè ancu faciule per dannà altre parti di batterie di lithium;

● Ancu s'è a purificazione di plasma ùn hà micca bisognu di un mediu liquidu, hà ancu bisognu di gas di prucessu cum'è materiale di cunsumu, è l'ionizazione di u gasu pruvucarà l'elettrodi pusitivi è negativi di a bateria per esse facilmente attivati.Quandu si applicà, hè spessu necessariu di vultà a bateria parechje volte per separà l'elettrodi pusitivi è negativi per a pulizia.L'efficienza attuale ùn hè micca alta.

A fabricazione 3

A pulizia laser pò sguassà in modu efficace a terra, a polvera, etc. nantu à a faccia finale di u polu di a batteria, è preparate per a saldatura di a batteria in anticipu.

Perchè a pulizia laser ùn hà micca bisognu di consumabili cum'è solidu, liquidu è gasu, a struttura hè compacta, u spaziu occupatu hè chjucu, è l'effettu di pulizia hè notevuli, chì ponu migliurà assai u ciculu di produzzione è riduce u costu di fabricazione;

Si pò roughen a superficia di saldatura nantu à a basa di rimuzzioni di materia urganica è particeddi minuscule, è migliurà a affidabilità di saldatura laser sussegwenti.Hè una di e migliori scelte per a pulizia di tabulazione.

A fabricazione 4

3. Pulizia di l'adesivu esternu durante l'assemblea

Per prevene l'accidenti di sicurezza di e batterie di lithium, hè in generale necessariu di applicà cola à e cellule di batterie di lithium per ghjucà un rolu insulante, impediscenu i cortu circuiti, prutegge i circuiti è impediscenu i graffi.

Quandu a film esterna di a cellula impurtata hè pruvata da CCD, ci saranu rughe, bolle d'aria, graffii è altri difetti in l'apparenza, è bolle d'aria cù un diametru di ≥ 0,3 mm pò esse spessu rilevate.Ci hè a pussibilità di fughe è corrosione di ruggine, chì riduce a vita di a bateria è hà ancu potenziale periculi di sicurezza.

A fabricazione 5

Pulizia laserpò ghjunghje sin'à u livellu Sa3 in a capacità di pulizia di a superficia cellula, è a tarifa di rimozione hè più di 99,9%;è ùn ci hè micca stress nantu à a superficia di a cell.Compared cù altri metudi di pulizia, cum'è a pulizia ultrasonica o a macinazione meccanica, pò assicurà chì l'indicatori fisichi è chimichi, cum'è a durezza di a superficia di e cellule di a batteria, ùn cambianu micca à u più grande. , è allargà a vita di serviziu di a bateria.

A fabricazione 6

In più di l'esempii sopra citati, a pulizia laser hà ancu grandi vantaghji alternativi in ​​altre decine di prucessi, cum'è a rimozione di pittura elettroforetica di a tappa di a batteria è a pulizia di l'etichetta di fogli.

Sè vo vulete amparà di più nantu à a pulizia laser, o vulete cumprà u megliu macchina di pulizia laser per voi, per piacè lasciate un missaghju nant'à u nostru situ web è scriviteci direttamente!


Tempu di post: 19-10-2022
side_ico01.png