• head_banner_01

Pulizia laser VS pulizia tradiziunale per i navi

Pulizia laser VS pulizia tradiziunale per i navi


  • Seguiteci nantu à Facebook
    Seguiteci nantu à Facebook
  • Condividi noi in Twitter
    Condividi noi in Twitter
  • Seguiteci nantu à LinkedIn
    Seguiteci nantu à LinkedIn
  • Youtube
    Youtube

L'ascesa di e grandi putenzi di u mondu partenu tutte da a custruzzione navale è passanu per l'oceanu.Cum'è un simbulu impurtante di u livellu industriale di un paese,l'industria navale, cum'è a "corona di l'industria cumpleta", hà un altu gradu di espansione industriale è una forte spinta industriale.Dapoi a prima mità di questu annu, a mancanza di capacità di trasportu glubale hà purtatu à una crescita di i prezzi di spedizione, è a crescita di a dumanda di spedizione hà purtatu à un aumentu di i novi ordini internaziunali di navi, chì dà nascita à una "scena prospera micca vista in dieci anni" in a industria navale glubale.hè bonu.

wps_doc_2

Ancu s'è a situazione hè bona, l'industria di a custruzzione navale deve sempre affruntà parechji prublemi di aghjurnamentu industriale sottu à l'alta pressione di a prutezzione ambientale.In l'ultimi anni, l'Organizazione Marittima Internaziunale (IMO) hà acceleratu gradualmente a so legislazione in a prutezzione di l'ambiente, è l'indicatori pertinenti di efficienza energetica è intensità di carbonu anu stabilitu chjaramente un calendariu per l'entrata in vigore.

À u listessu tempu, u scopu di "piccu di carbone è neutralità di carbone" hè statu ancu prupostu per u sviluppu verde di l'industria navale.Cù i novi esigenze, a "decarbonizazione" hè imperativa, è l'applicazione in profonda di nova energia, novi materiali è tecnulugia più verdi è intelligenti hè diventata a direzzione chjave di l'industria di a custruzzione navale è a riparazione è a spedizione in u futuru.

wps_doc_4

Tradizionalmente, a descaling di navi hè una parte impurtante di mantenimentu è riparazione di navi.In u passatu, era principarmenti realizatu cù un martellatu di pala manuali o una splutazioni d'aria.Tuttavia, avà in i grandi imprese di custruzzione navale, più è più pulizia laser hè aduprata per fà a pulizia di i navi.Pulizia, perchè ci hè un tali cambiamentu?O chì sò i vantaghji dimacchine di pulizia laserparagunatu à i metudi tradiziunali di pulizia?

Prucessu di pulizia tradiziunale in a custruzione navale è a riparazione

In a custruzzione è a riparazione di navi, ci sò un gran numaru di ligami di pulizia, cumpresu principalmente pretrattamentu di piastra d'acciaio (prima di saldatura è dopu a saldatura) è pretrattamentu segmentale (prima di pittura) di novi navi, è ancu a rimozione di ruggine è a rimozione generale in a riparazione è u mantenimentu di i vechji navi.Pittura è mantenimentu di pittura secundaria.

I prucessi tradiziunali di pulizia è di rimozione di vernice includenu principalmente smerigliatura manuale, sabbiatura, granigliatura, lavaggio con acqua ad alta pressione e pulizia chimica.Sti prucessi di pulizia tradiziunali ponu esse cumplettamente i bisogni di a pulizia di u casco in termini di efficienza è qualità di rimozione di ruggine, ma ùn ponu esse ignorati.Iè, sò generalmente intensivi di travagliu, cunsumu d'acqua elevata è d'electricità, soprattuttu a sabbiatura produce una grande quantità di fumu è polvera, chì causanu una contaminazione seria à l'ambiente, è ancu u riciclamentu di l'acqua residuale dopu à lavare l'acqua à alta pressione, è certi travaglii cù esigenze di pulizia elevate ùn ponu esse cumplette ecc.

Tecnulugia di pulizia laserhà assai vantaghji cum'èsenza danni à u sustrato, cuntrollu precisu à u livellu di microni, risparmiu d'energia è prutezzione di l'ambiente, cusì hè diventatu un hotspot di ricerca in a custruzzione navale.

 wps_doc_1

1. Rimozione manuale di ruggine

L'arnesi per a rimozione manuale di a ruggine includenu martelli, pale, culteddi d'acciaio, spazzole di filu, etc. In generale, i punti di ruggine grossi sò sbattuti cù un martellu è dopu sguassati cù una pala.Alta intensità di travagliu è bassa efficienza di rimozione di ruggine.

2. Rimozione di ruggine meccanica

(1) Piccola rimozione di ruggine pneumatica o elettrica;(2) Shot peening (sabbia) rimozione di ruggine;

(3) Derusting da l'abrasivu d'acqua d'alta pressione;(4) Derusting per granigliatura.

3. Eliminazione di a ruggine chimica

Hè principarmenti un metudu di rimozione di ruggine chì usa a reazzione chimica trà l'acidu è l'ossidi di metalli per caccià a ruggine nantu à a superficia metallica, vale à dì, a cusi-chiamata rimozione di decapaggio è di ruggine, chì pò esse operata solu in l'attellu.L'eliminazione di a ruggine chimica hà un altu risicu, una seria contaminazione ambientale è hè limitata per l'usu.

4. Eliminazione di ruggine laser

A rimozione di a ruggine laser hè una nova tecnulugia verde, ecologica, efficiente è sicura, chì prestu rimpiazzà i prucessi di sopra è esse largamente utilizatu.In particulare in a rimozione di pittura, a rimozione di l'oliu, a pulizia di i bordi è a rimozione di ruggine, è a rimozione di strati d'ossidu, a pulizia laser hà da ghjucà un rolu insustituibile.

 wps_doc_0

Basatu nantu à a realità sopra, sottu à i requisiti di i novi standard EIA, l'imprese di l'industria di a custruzzione navale anu da circà attivamente prucessi è metudi di pulizia novi, efficaci è puliti per risolve i punti di dolore di l'industria.

A pulizia laser rende a pulizia di i navi una opzione impurtante

Nta l'ultimi anni, sottu u sustegnu di l'alta efficienza, u risparmiu d'energia è a prutezzione di l'ambiente per prumove u sviluppu di l'industria, a tecnulugia di pulizia laser hè stata gradualmente emersa in applicazioni high-end, cum'è i veiculi d'energia nova, aerospaziale è l'elettronica di precisione, è hà ancu ghjuntu. dimustratu di più in più potenziale di applicazione in l'industria navale.

A tecnulugia di pulizia laser hà assai vantaghji cum'è senza danni à u sustrato, cuntrollu precisu à u nivellu di microni, risparmiu d'energia è prutezzione di l'ambiente, etc., è ponu risponde cumplettamente à i bisogni di a rimozione di ruggine di tutti i profili d'acciaio è di pretrattamentu prima è dopu a saldatura.

wps_doc_3

In quantu à u mantenimentu di a nave, a pulizia laser, cum'è una tecnulugia di pulizia "di alta precisione", hè adattata per a sbucciatura di ruggine è pittura nantu à a superficia di cabine, tanki di ballast, tanki di carburante, etc., è ancu per a pulizia di carbone. dipositi cum'è valves di cilindru di mutore di diesel marini Ùn dannu micca u sustrato, è ponu trattà cù picculi lacune senza alcunu ostaculi per sguassà accuratamente scala, alta qualità di pulizia, risparmiu d'energia è prutezzione di l'ambiente.

Sè vo vulete amparà di più nantu à a pulizia laser, o vulete cumprà u megliu macchina di pulizia laser per voi, per piacè lasciate un missaghju nant'à u nostru situ web è scriviteci direttamente!


Tempu di pubblicazione: 12-10-2022
side_ico01.png