• head_banner_01

Cumu funziona a pulizia laser in l'aviazione?

Cumu funziona a pulizia laser in l'aviazione?


  • Seguiteci nantu à Facebook
    Seguiteci nantu à Facebook
  • Condividi noi in Twitter
    Condividi noi in Twitter
  • Seguiteci nantu à LinkedIn
    Seguiteci nantu à LinkedIn
  • Youtube
    Youtube

Tecnulugia di pulizia laserhè principalmente usatu in u trattamentu di a superficia di u corpu di l'aeronautica in l'industria aerospaziale.Quandu riparà è mantene un aereo, hè basicamente necessariu di caccià a vechja vernice nantu à a superficia per spruzzà novu sabbiatura d'oliu o sabbiatura à spazzola d'acciaio è altri metudi tradiziunali dipulisce a superficiafilm di pittura.

1 - 1

In u mondu,sistemi di pulizia lasersò longu usatu in l'industria di l'aviazione.A superficia di l'aeronave deve esse ripintata dopu à un certu periodu di tempu, ma a pittura antica originale deve esse eliminata completamente prima di pittura.U metudu tradiziunale di rimozione di pittura meccanica hè faciule per causà danni à a superficia metallica di l'aeronave, chì porta periculi nascosti à u volu sicuru.Utilizendu parechji sistemi di pulizia laser, a pittura pò esse eliminata completamente da un Airbus A320 in dui ghjorni senza dannu a superficia metallica.

2

U principiu fisicu di a pulizia laser in a pulizia di a superficia di l'aeronautica:

1. U fasciu emessu da u laser hè assorbutu da a capa di contaminazione nantu à a superficia per esse trattata.
2. L'absorzione di grande energia forma un plasma in espansione rapida (gas inestabile assai ionizatu), chì pruduce una onda di scossa.
3. L'onda di scossa rompe i contaminanti in frammenti è hè rifiutatu.
4. A larghezza di l'impulsu luminosu deve esse abbastanza cortu per evitari l'accumulazione di calore chì dannu a superficia trattata.
5. L'esperimenti mostranu chì quandu ci hè l'oxidu nantu à a superficia metallica, u plasma hè generatu nantu à a superficia metallica.

3

L'esperimenti di depainting laser (pulizia laser) nantu à e pelle di l'aeronave sò stati realizati à fluences laser di 2-6 J / cmexp.Dopu l'esperimenti di analisi SEM è EDS, i paràmetri ottimali di u prucessu di rimozione di pittura laser sò 5 J / cmex.A sicurità di u volu di l'aeronave hè di a maiò impurtanza, è ùn hè micca permessa perdita accidentale.Dunque, se a tecnulugia di rimozione di pittura laser hè largamente usata in u mantenimentu di l'aeronave, deve esse realizatu a pulizia non distruttiva di l'aeronave.

Sottu diverse cundizioni di densità di energia laser, u fretting friction è usu usu di i buchi rivet di a pelle di l'aviò dopu a pulizia sò stati studiati da u prucessu di pulizia laser, è e proprietà di attritu è ​​usu di l'altri parti in a pelle sò stati valutati.I paraguni sò stati fatti cù i campioni dopu a macinazione meccanica è a pulizia laser.I risultati anu dimustratu chì a pulizia laser ùn hà micca ridutta a friczione è e proprietà di usu di qualsiasi cumpunenti nantu à a superficia di a pelle di l'aeronave.

U stress residuale, a microdurezza è a performance di corrosione di a superficia di a pelle di l'aeronave dopu a pulizia laser sò stati valutati.In cunfrontu cù a triturazione meccanica è a pulizia laser, i risultati mostranu chì a pulizia laser ùn riduce micca a microdurezza è a resistenza à a corrosione di a superficia di a pelle di l'aeronave.In ogni casu, dopu à a pulizia di u laser, a superficia di a pelle di l'aviò pruducia a deformazione plastica, chì hè un prublema chì deve esse attenti à l'usu di a tecnulugia di pulizia laser per trattà a superficia di a pelle di l'aeronave.

4

Durante u mantenimentu di l'aeronautica.A pittura nantu à a superficia di l'aeronautica deve esse eliminata, è a superficia di a pelle di l'aeronautica deve esse inspeccionata per difetti di corrosione è cracks di fatigue per evità accidenti di volu.Per quessa, in u prucessu di sguassate cù cura di a pintura nantu à a superficia di a pelle di l'aeronave, hè necessariu di prestà una attenzione particulari chì u prucessu di rimozione di pittura deve assicurà chì u sustrato ùn hè micca danatu.

5

I prucessi tradiziunali di rimozione di pittura includenu a pulizia meccanica, a pulizia ultrasonica è a pulizia chimica.Ancu s'è e tecnulugii di pulizia sopra sò tecnulugii di pulizia relativamente maturi, ci sò ancu assai carenze.Per esempiu, u metudu di pulitura di grinding miccanicu hè assai faciule per causà danni à u materiale di basa, u metudu di pulitura chimica contaminarà l'ambiente, è u metudu di pulizia ultrasonica hè limitata da a dimensione di u travagliu, è ùn hè micca faciule. per pulisce e parti di grande dimensione.

In l'ultimi anni, cù u rapidu sviluppu di a tecnulugia laser, a tecnulugia di pulizia laser hè diventata una tecnulugia di pulizia chì hè più automatizatu, più chjaru è più prezzu.A tecnulugia di pulizia laser hè stata largamente usata in a rimozione di vernice è di ruggine, pulizia di muffa di pneumatici, prutezzione di reliquie culturali, purificazione nucleare, etc.

Sè vo vulete amparà di più nantu à a pulizia laser, o vulete cumprà u megliu macchina di pulizia laser per voi, per piacè lasciate un missaghju nant'à u nostru situ web è scriviteci direttamente!


Tempu di Postu: Oct-09-2022
side_ico01.png