• head_banner_01

Chì sò e dumande cù a saldatura laser manuale?

Chì sò e dumande cù a saldatura laser manuale?


  • Seguiteci nantu à Facebook
    Seguiteci nantu à Facebook
  • Condividi noi in Twitter
    Condividi noi in Twitter
  • Seguiteci nantu à LinkedIn
    Seguiteci nantu à LinkedIn
  • Youtube
    Youtube

Comu tutti sapemu, u laser hà e caratteristiche di "bona monocromaticità, alta direzzione, alta coherenza è alta luminosità".Saldatura laserhè ancu un prucessu in u quale a luce emessa da un laser hè aduprata.Dopu à u prucessu otticu, u fasciu laser hè cuncentratu per generà un fasciu di energia enormosa, chì hè irradiatu à a parti di saldatura di u materiale per esse saldatu è fusu per furmà una cunnessione permanente.

Ma ci sò ancu parechje persone chì scontranu diverse dumande durante l'usu, u seguitu hè u nostru riassuntu di sti dumande.

1

1. Saldatura a manu saldatura slag splashcumu to fà?

In u prucessu disaldatura laser, u materiale fusu splashes in ogni locu è aderisce à a superficia di u materiale, pruvucannu particeddi di metalli chì appariscenu nantu à a superficia è affettendu l'aspettu di u pruduttu.

Cause di u prublema: U splash pò esse causatu da troppu putenza chì porta à a fusione troppu veloce, o perchè a superficia di u materiale ùn hè micca pulita, o u gasu hè troppu forte.

Metudu di liberazione: 1. Aghjustate u putere in modu adattatu;

2. Prestate attenzione à a pulizia di a superficia materiale;

3. Reduce a pressione di gas

2

2. Cosa da fà se a saldatura di a saldatura manuale hè troppu grande??

Durantesaldatura, si trova chì a saldatura hè significativamente più altu ch'è u livellu cunvinziunali, risultatu in a cucitura di saldatura chì hè allargata è pare assai antiestetica.

A causa di u prublema: a velocità di alimentazione di filu hè troppu veloce, o a velocità di saldatura hè troppu lenta

Soluzione: 1. Reduce a velocità di alimentazione di filu in u sistema di cuntrollu;

2. Aumentà a vitezza di saldatura.

3. Cosa da fà quandu a pusizioni offset di a saldatura a manu hè saldata??

Quandu a saldatura, ùn hè micca solidificatu à l'articulazione strutturale, è u pusizziunamentu ùn hè micca precisu, chì porta à u fallimentu cumpletu di a saldatura.

A causa di u prublema: a pusizione ùn hè micca precisa durante a saldatura;a pusizione di l'alimentazione di filu è l'irradiazione laser hè inconsistente.

Soluzione: 1. Aghjustate l'offset laser è l'angolo di swing in u bordu;

2. Verificate s'ellu ci hè ogni deviazione in a cunnessione trà l'alimentatore di filu è a testa laser.

4. Chì ghjè u mutivu perchè u culore di a saldatura hè troppu scuru quandu si salda cù una saldatrice manuale.??

Quandu salda l'acciaio inossidabile, l'alia d'aluminiu è altri materiali, u culore di a saldatura hè troppu scuru, chì pruvucarà un forte cuntrastu trà a saldatura è a superficia di u materiale, chì affetterà assai l'apparenza.

Cause di u prublema: A putenza laser hè troppu chjuca, risultatu in una combustione insufficiente, o a vitezza di saldatura hè troppu veloce.

Soluzione: 1. Aghjustate u putere laser;

2. Aghjustate a vitezza di saldatura

3

5. Chì ghjè u mutivu di a furmazione di fillet irregolari durante a saldatura?

Quandu si saldanu i cantoni interni è esterni, a vitezza o a postura ùn hè micca aghjustata in i cantoni, chì facilmente portanu à a saldatura irregolare in i cantoni, chì ùn solu ùn affetta a forza di saldatura, ma ancu a bellezza di a saldatura.

Causa di u prublema: A postura di saldatura hè inconveniente.

Soluzione: Aghjustate l'offset di u focu in u sistema di cuntrollu di laser, in modu chì a testa laser manuale pò fà operazioni di saldatura à u latu.

6. Cosa da fà se a saldatura hè affundata durante a saldatura??

A depressione à l'articulazione saldata hà da risultatu in forza di saldatura insufficiente è prudutti micca qualificati.

Cause di u prublema: A putenza laser hè troppu grande, o u focu laser hè stallatu in modu incorrecte, chì face a piscina fusa per esse troppu prufonda è u materiale per esse funnu eccessivamente, chì à u turnu provoca a saldatura per affundà.

Soluzione: 1. Aghjustate u putere laser;

2. Aghjustate u focu laser

7. Cosa da fà se u grossu di a saldatura hè irregulare durante a saldatura??

A saldatura hè qualchì volta troppu grande, qualchì volta troppu chjucu, o qualchì volta normale.

Causa di u prublema: ùn ci hè micca prublema cù a pruduzzione di luce o l'alimentazione di filu

Soluzione: Verificate a stabilità di u laser è l'alimentatore di filu, cumprese a tensione di alimentazione, u sistema di rinfrescante, u sistema di cuntrollu, u filu di terra, etc.

4

8. Chì ghjè un undercut ?

Undercut si riferisce à a povira cumminazione di a saldatura è u materiale, è l'occurrence di grooves è altre cundizioni, affettendu cusì a qualità di saldatura.

Causa di u prublema: A vitezza di saldatura hè troppu viloci, cusì chì a piscina fusa ùn hè micca distribuitu uniformemente da i dui lati di u materiale, o u gap materiale hè grande è u materiale di riempimentu hè insufficiente.

Soluzione: 1. Aghjustate a putenza è a velocità di u laser secondu a forza di u materiale è a dimensione di a saldatura;

2. Eseguite u travagliu di riempimentu o di riparazione in a tappa più tardi.

Se vulete sapè di più nantu à a saldatura laser, o vulete cumprà u megliu saldatore laser per voi, lasciate un missaghju nant'à u nostru situ web è mandateci direttamente!


Tempu di Postu: Dec-12-2022
side_ico01.png