• ulu_fanua_01

O le a fa'aleagaina ea le fa'ama'i?

O le a fa'aleagaina ea le fa'ama'i?


  • Mulimuli ia i matou i luga ole Facebook
    Mulimuli ia i matou i luga ole Facebook
  • Fa'asoa i matou ile Twitter
    Fa'asoa i matou ile Twitter
  • Mulimuli mai ia matou LinkedIn
    Mulimuli mai ia matou LinkedIn
  • Youtube
    Youtube

E faitau miliona fa'asoa fa'ameamea i atunu'u eseese.O oloa gaosi oloa ta'itasi e tele sitaili ma e mana'omia ni fa'ailoga eseese.Talu ai e masani ona faʻafesoʻotaʻi e limu mea mataʻutia-maualuga poʻo le faʻafefeina o faʻamaʻi faʻamalosi, e faigofie lava ona fausia palapala i luga.Afai e le faʻamamāina i le taimi, o le a mafua ai le faʻaleagaina i luga o le faʻailoga, ma o oloa mulimuli ane o le a foliga mai e le atoatoa.I le taimi nei, e mafai e le fa'amama leisa ona fa'amama lelei va'alele, fa'a'au fa'asaga, pu ma va.masanimasini fa'amama leisa limae mafai ona faʻaaogaina e faʻamamā ai toega i luga ole laiga, ma ole taimi faʻamama atonu e na o le tasi vaesefulu o le faʻamamaina masani.

 O le fa'amama leisa e mafua ai le dama1

Aisea e mafai ai ona fa'aogaina le laser mo le fa'amamāina?Aisea e le afaina ai le mea o lo o faamamaina?

Muamua malamalama i le natura o le laser.I ni faaupuga faigofie, e leai se eseesega o lasers mai le malamalama (malamalama vaaia ma le malamalama le vaaia) o loʻo mulimuli mai ia i tatou o loʻo siomia ai i tatou, sei vagana ai le faʻaaogaina e le lasers resonators e aoina ai le malamalama i le itu lava e tasi, ma e sili atu le faigofie o le galu, faʻamaopoopoina, ma isi. , o le mea lea e mafai ona faʻaaogaina uma galu umi o le malamalama e fai ai lasers, ae i le faʻatinoga, e le tele ni faʻasalalauga e mafai ona faʻafiafiaina, o le mea lea e faʻatapulaʻa ai le faʻapogai malamalama leisa e mafai ona maua ai le mautu ma talafeagai mo le gaosiga o pisinisi.

O le fa'amama leisa e mafua ai le dama2 

I le tautala e uiga i limu, e faigofie ona malamalama i ai le tele o tagata, mai vaega laiti e fai ai faʻataʻitaʻiga keke, i le tele o limu mo oloa gaosi eseese.O le ave ma le lagolago mo le gaosiga o oloa gaosi oloa tetele.

I le faʻaaogaina moni, o loʻo i ai foi i le limu ni faʻafitauli e manaʻomia ona foia.O le faafitauli sili ona taua o lefa'amamāina o toega limu.E oo mai i le taimi nei, e leai se fofo lelei.O nisi u'amea u'amea e fa'aaogaina mo le fa'aliliina o mea fa'afefete vevela vevela, fa'apea fo'i ma le fa'apala o nisi u'amea.A maeʻa le oloa ma ave i fafo, e masani ona iai mea mataʻutia o loʻo totoe i luga o le limu, lea o le a aʻafia ai le faʻaauauina o le gaosiga o le isi oloa, ma e manaʻomia foʻi ona taofi mo galuega lima.Fa'amama le limu, e mafua ai le misia o le taimi ma misi galuega. 

Uili-leisa-faamamaina-mafua-dama3

Faatasi ai ma le alualu i luma o le fuafuaga o le gaosiga, o ituaiga uma o suauu stains o le a faaputuputu i luga o le limu, lea e le gata ina faaleagaina ai le ola tautua o le limu, ae e matua afaina ai foi le fua faatatau agavaa o oloa maeʻa.O le mea lea, e taua tele leaveese le suauu ma le kelu.O le faʻamamaina o le limu e mafai ona sili atu le tautua i le gaosiga, ma o mea faigaluega susulu ma leai se suauʻu e le mafai ona aunoa ma le lagolago a le limu.

tekinolosi fa'amama leisao se sootaga taua i le gaosiga o alamanuia ma isi fanua.E fa'aleagaina ai tekinolosi fa'amama fa'aleaganu'u e pei o le "fa'amamaina o vaila'au, olo fa'ainisinia, fa'amama aisa mama, ma le fa'amama ultrasonic".Ose tekinolosi fa'amama fou na fa'atupu vave i tausaga talu ai nei.

Limu fa'amama leisae mafai ona vave aveese le mea faʻapipiʻi, suauʻu, ma isi mea i luga o le faʻafefe.Mo faʻataʻitaʻiga le tutusa, poʻo fea lava e faʻafefe ai le laser, e mafai ona faʻamama le laser, ma e mafai ona faigofie ona taulimaina le faʻamamaina.E mafai e le masini fufulu leisa ona aveese lelei mea faʻapipiʻi i luga o masini eseese e pei o le paʻu, silicone, PU, ​​ma isi mea. E faigofie le faʻaogaina o meafaigaluega, e le faʻaleagaina ai le paʻu, ma e mafai ona faʻaluaina le faʻamamaina lelei.

O le fa'amama leisa e mafua ai le dama4 

Vaevae mai le metotia, e 4 ituaiga o metotia faʻamama leisa:
1.Laser auala faamama mamago: o lona uiga, decontamination i radiation tuusao o leisa pulsed;

2. Laser + liquid film method: o lona uiga, muamua teuina se vaega o le ata vai i luga o le substrate, ona decontaminate ai i leisa radiation;pe a faʻafefe le laser i luga o le ata vai, o le ata vai e faʻavevela vave, e mafua ai le faʻafefe o le pa.E matala le palapala.Ma lele ese mai luga o le mea ua gaosia ma le galu teʻi e ausia ai le faamoemoega o le decontamination.

3. Le auala o le laser + inert gas: o lona uiga, pe a faʻafefe le laser, e feula le kesi inert i luga o le substrate.Pe a paʻu ese le palapala mai luga, o le a feula ese mai luga e le kesi i le taimi lava lea e aloese ai mai le toe faʻaleagaina ma le faʻamaʻiina o luga;

4. Faʻaaoga le laser e faʻamalo ai le palapala, ona faʻaaoga lea o le vailaʻau e le faʻaleagaina e faʻamama ai.I le taimi nei, ona o le atinaʻeina o fale gaosi oloa maualuga ma le faʻaauau pea o le faʻaleleia atili o manaʻoga o le puipuiga o le siosiomaga, o tekinolosi faʻamama masani (tonesi vailaʻau, metotia faʻainisinia) e mamao ese mai le faʻamalieina o manaʻoga o gaosiga faʻapisinisi, ma le tua o le faʻamamaina o tekinolosi faʻatapulaʻaina. o le gaosiga masani ma le faʻaogaina o nisi o pisinisi taua.

O le fa'amama leisa e mafua ai le dama5 

O le mea lea, tekinolosi faamamaina leisa, i le avea ai ma sui o le lanu meamata ma lelei gaosiga, o loʻo i ai se fua faʻatauvaʻa lautele i lalo o le atinaʻeina vave o gaosiga maualuga.

Fa'amama leisae iai foʻi le tele o tulaga faʻapitoa: e mafai ona faʻaleleia le mama;e puupuu le taamilosaga o le faamamaina;o le tau faʻagaioiga e maualalo, ma o le taʻaloga e otometi;e mafai ona oʻo atu i le tulaga atofaina vave ma lelei;Sui le faiga fa'amama masani.

Afai e te manaʻo e aʻoaʻo atili e uiga i le faʻamamaina o le laser, pe manaʻo e faʻatau le masini fufulu leisa sili mo oe, faʻamolemole tuʻu se feʻau i luga o la matou upega tafaʻilagi ma imeli saʻo mai!

 

 

 


Taimi meli: Nov-10-2022
side_ico01.png