• head_banner_01

A pulizia laser causarà danni à u muffa?

A pulizia laser causarà danni à u muffa?


  • Seguiteci nantu à Facebook
    Seguiteci nantu à Facebook
  • Condividi noi in Twitter
    Condividi noi in Twitter
  • Seguiteci nantu à LinkedIn
    Seguiteci nantu à LinkedIn
  • Youtube
    Youtube

Ci sò milioni di stock di muffa in parechji paesi.Ogni pruduttu industriale hà parechji stili è esige diversi muffa.Siccomu i muffa spessu cuntattanu materie prime à alta temperatura o trattanu di stress di tensione di stampa, a terra hè facilmente formata nantu à a superficia.Se S'ellu ùn hè micca pulita in u tempu, pruvucarà danni à a superficia di u moldu, è i prudutti chì seguitanu pareranu ancu difettu.Attualmente, a pulizia laser pò pulisce efficacemente piani, superfici curve, buchi è spazii.Cumunumacchine di pulizia laser manualipò esse usatu per pulisce i residui nantu à a superficia di u moldu, è u tempu di pulizia pò esse solu un decimu di a pulizia tradiziunale.

 A pulizia laser causarà dama1

Perchè u laser pò esse usatu per a pulizia?Perchè ùn pruvucarà micca danni à l'ughjettu chì hè pulitu?

Prima capisce a natura di u laser.In termini simplici, i laser ùn sò micca diffirenti da a luce (luce visibile è luce invisibule) chì ci seguitanu intornu à noi, salvu chì i laser utilizanu resonators per riunisce a luce in a listessa direzzione, è avè lunghizza d'onda più simplice, coordinazione, etc. U rendiment hè megliu. , So teoricamente tutte e lunghezze d'onda di luce pò ièssiri usatu pi furmà lasers, ma in pràtica, ùn ci sò assai media chì pò esse eccitati, cusì a fonte di luce laser chì pò generà stabile è adattatu per a produzzione industriale hè abbastanza limitata.

A pulizia laser causarà dama2 

Parlendu di muffa, hè faciule per parechje persone per capiscenu, da i picculi lotti per fà impressioni di torta, à grandi muffa per diversi prudutti industriali.U traspurtadore è u sustegnu per a produzzione di prudutti industriali à grande scala.

In l'usu attuale, u moldu hà ancu qualchì problema chì deve esse risoltu.U prublema più impurtante hè upulizia di residui di muffa.Finu a ora, ùn ci hè micca una bona suluzione.Certi stampi di metalli sò usati per a furmazione di materiali di fusione à alta temperatura, è ancu per a fusione di certi metalli.Dopu chì u pruduttu hè finitu è ​​cacciatu, ci sò spessu materie prime lasciate nantu à u moldu, chì affettanu direttamente a pruduzzione cuntinuu di u prossimu pruduttu, è ancu bisognu di piantà per u travagliu manuale.Limpia u moldu, risultatu in u tempu persu è u travagliu mancatu. 

Will-laser-pulizia-cause-dama3

Cù u prugressu di u pianu di pruduzzione, ogni tipu di macchie d'oliu s'accumuleranu intornu à u moldu, chì ùn solu dannu a vita di serviziu di u muffa, ma ancu assai affetta a tarifa qualificata di i prudutti finiti.Dunque, hè imperativucaccià l'oliu è a cola.A pulizia di u moldu pò serve megliu a pruduzzione, è i prudutti di u travagliu brillanti è senza oliu ùn ponu esse senza u sustegnu di u moldu.

Tecnulugia di pulizia laserhè un ligame impurtante in a produzzione industriale è altri campi.Sovverte i tecnulugii tradiziunali di pulizia di muffa cum'è "pulizia chimica, macinazione meccanica, pulizia di ghiaccio seccu è pulizia ultrasonica".Hè una nova tecnulugia di pulizia di muffa chì hà sviluppatu rapidamente in l'ultimi anni.

Stampi per pulizia laserpò sguassate rapidamente a capa adhesiva, oliu, etc. nantu à a superficia di u moldu.Per i campioni irregolari, induve u laser hè irradiatu, u laser pò esse pulitu, è u prucessu di pulizia pò esse trattatu facilmente.A machina di pulizia laser pò caccià effittivamenti l'attachments nantu à diversi muffa, cum'è gomma, silicone, PU, ​​etc. L'equipaggiu hè faciule d'opere, ùn dannu micca u moldu, è l'efficienza di pulizia pò esse radduppiata.

A pulizia laser causarà dama4 

Divisu da u metudu, ci sò 4 tippi di metudi di pulizia laser:
1.Laser metudu di pulizia secca: chì hè, decontamination da radiazzioni diretta di laser pulsated;

2. Laser + metudu di film liquidu: vale à dì, prima dipositu una strata di film liquidu nantu à a superficia di u sustrato, è poi decontaminate cù a radiazione laser;quandu u laser hè irradiatu nantu à u film liquidu, u film liquidu hè riscaldatu rapidamente, risultatu in vaporizazione splusiva.A terra hè libera.È vola luntanu da a superficia di l'ughjettu processatu cù l'onda di scossa per ottene u scopu di a decontaminazione.

3. U metudu di laser + gas inerte: vale à dì, quandu u laser hè irradiatu, u gasu inerte hè soffiatu à a superficia di u sustrato.Quandu a terra hè sbuchjata da a superficia, serà sbattuta da a superficia da u gasu immediatamente per evità a re-contaminazione è l'ossidazione di a superficia;

4. Aduprà u laser à scioglie a terra, è tandu aduprà u mètudu chimicu non-corrosive à pulizziari lu.Attualmente, per via di u sviluppu di l'industria di fabricazione high-end è di u migliuramentu cuntinuu di i bisogni di prutezzione di l'ambiente, i tecnulugii tradiziunali di pulizia (metudi chimichi, metudi di macinazione meccanica) sò luntanu da risponde à i bisogni di a produzzione industrializzata, è l'arrettu di a tecnulugia di pulizia limita. a pruduzzione normale è u funziunamentu di certi industrii impurtanti.

A pulizia laser causarà dama5 

Dunque, a tecnulugia di pulizia laser, cum'è rappresentante di a fabricazione verde è efficiente, hà una larga scala di u mercatu sottu u rapidu sviluppu di a fabricazione high-end.

Pulizia lasermuffa hà ancu assai vantaghji unichi: pò migliurà a pulizia;u ciclu di pulizia hè cortu;u costu di u funziunamentu hè bassu, è u funziunamentu hè automatizatu;pò ghjunghje à a pusizione designata rapidamente è efficace;Sustituisce u prucessu di pulizia tradiziunale.

Sè vo vulete amparà di più nantu à a pulizia laser, o vulete cumprà u megliu macchina di pulizia laser per voi, per piacè lasciate un missaghju nant'à u nostru situ web è scriviteci direttamente!

 

 

 


Tempu di Postu: Nov-10-2022
side_ico01.png