• head_banner_01

Perchè più è più persone utilizanu macchine di pulizia laser in l'industria automobilistica

Perchè più è più persone utilizanu macchine di pulizia laser in l'industria automobilistica


  • Seguiteci nantu à Facebook
    Seguiteci nantu à Facebook
  • Condividi noi in Twitter
    Condividi noi in Twitter
  • Seguiteci nantu à LinkedIn
    Seguiteci nantu à LinkedIn
  • Youtube
    Youtube

In u prucessu di fabricazione di l'automobile, i lubrificanti di disegnu o i lubricanti di rinfrescante è l'olii antiruggini utilizati ponu contaminate i cumpunenti di l'automobile è degradanu severamente a qualità di i prucessi successivi di unione o ligame à alta energia.In questusprucessu, saldatura è ligami in cumpunenti powertrain deve esse stretti standard di qualità sò soddisfatti.Dunque, a superficia di l'articulazione deve esse pulita bè.

Perchè più è più persone noiepulizia laser per rimpiazzà a pulizia tradiziunale?Chì ghjè a diffarenza trà a pulizia laser è a pulizia tradiziunale in l'applicazioni automobilistiche?

sergfd (1)

In l'industria di l'automobile, a vechja vernice nantu à a superficia deve esse sguassata per chì a nova pittura pò esse appiicata prima chì u corpu hè rializatu.

Ci sò parechji metudi tradiziunali di pulizia di pittura di carrozzeria di vittura, include principalmente metudi meccanichi è chimichi.Per i metudi meccanichi, include a rimozione di pittura à jet d'acqua à alta pressione, sabbiatura è smerigliatura a spazzola d'acciaio.È i metudi chimichi si riferiscenu principalmente à i reagenti chimichi per a rimozione di pittura.Questi metudi anu difetti cum'è u costu elevatu, u cunsumu d'energia elevatu, a contaminazione faciule, è u dannu faciule à a superficia di u sustrato, è anu fiascatu gradualmente à risponde à l'alti requisiti muderni per a prutezzione ambientale di i metudi di pulizia.

A natura rapida è automatizata di a pulizia laser permette una pulizia accurata di i residui di a superficia, risultatu in saldature è ligami forti, senza vuoti è micro-crack.Inoltre, a pulizia laser hè dolce è u prucessu hè significativamente più veloce di l'altri metudi, vantaghji chì sò stati ricunnisciuti da l'industria di l'automobile.

In u campu industriale, per prutege u metale o altri materiali di sustrato, a superficia hè generalmente pittata per prevene a ruggine, l'ossidazione è a corrosione.Quandu a capa di pittura hè parzialmente sbuchjata o a superficia deve esse ripintata per altri motivi, a capa di pittura originale deve esse pulita completamente.

sergfd (2)

In risposta à sta situazione, parechje tecnulugia di pulizia novi sò emerse, è a pulizia laser, cum'è unu di i mezi impurtanti, hà dimustratu gradualmente a so superiorità.In currispundenza, avemu da presentà l'applicazione di pulizia dimacchina di pulizia laser in l'industria di l'automobile.

1. Ci hè un prucessu relativamente cumpleta percaccià a pittura nantu à a superficiadi l'automobile è u prucessu per a rimozione di primer per i platti d'acciaio.U fasciu laser hè trasmessu da fibra ottica è scansatu continuamente per caccià a capa di pittura è a prima nantu à a superficia di a piastra d'acciaio, lascendu una superficia pulita nantu à a superficia di a piastra d'acciaio, chì hè adattatu per ripittura o altri prucessi.

L'usu di sta tecnulugia di pulizia laser per pulisce i freni di l'automobile hè una alternativa perfetta à a pulizia tradiziunale di a superficia.U prucessu tradiziunale di pulizia di i freni di l'automobile, cum'è a sabbiatura, hè relativamente inconveniente per pulisce u pannellu posteriore.L'usu di a tecnulugia di pulizia laser adattativa pò ottene un modu automatizatu per pulisce a piastra posteriore di u pad di frenu per scuntrà u prucessu di revestimentu sussegwenti.A rimozione selettiva, senza danni à u sustrato, è i tassi di pulizia veloci sò fattori abilitanti chjave per i vernici di pulizia laser.

sergfd (1)

2. Quandu i vechji vitture di e persone anu bisognu à esse rinnuvatu per rinuvà a so bellezza originale o rinfriscà i so vechji oggetti, cù l'aumentu di a putenza laser,tecnulugia di pulizia laserghjucà un rolu maiò.A pulizia laser d'oghje pò pulizziari è caccià superfici vechji indesiderate nantu à quasi tutte e vechje parti di a vittura.Per esempiu, ancu a capa di superficia cromata pò esse perfettamenti eliminata.Di genere, u revestimentu superiore intemperatu nantu à un veiculu deve esse eliminatu cumplettamente prima chì a nova pittura hè applicata.Siccomu e proprietà fisiche è chimiche di a capa superiore di pittura sò sfarenti di u primer, u putere è a freccia di u laser pò esse stabilitu per sguassà solu a capa superiore di pittura.

sergfd (2)

Tecniche di saldatura novi o prucessi di unione aduttatu in l'innuvazione cuntinuu di a tecnulugia di l'automobile necessitanu un pretrattamentu perfettu di e superfici saldate o unite, è in questu tempu a pulizia laser pò furnisce un trattamentu di Pulizia secca, precisa è non abrasiva, mentre chì a pulizia chimica umida tradiziunale. o metudi di trattamentu di macinazione meccanica sò spessu difficiuli di scuntrà, è a maiò parte di e parte sò avà pulite cù laser.

Èpulizia laser hà parechji vantaghjisopra a pulizia tradiziunale:

1. Linea d'assemblea autumàtica: A macchina di pulizia laser pò esse integrata cù l'utensili di macchine CNC o robots per implementà u cuntrollu è a pulizia remota, chì ponu realizà l'automatizazione di l'equipaggiu, furmà l'operazioni di a linea di assemblaggio di u produttu, è opera in modu intelligente.

2. Posizionamentu precisu: aduprà a trasmissione di fibre ottiche per guidà u laser per rende flessibile, è cuntrullà u puntu di luce per muvimenti à alta velocità attraversu u galvanometru di scansione integratu, chì hè cunvenutu per e parti difficiuli senza cuntattu cum'è. cum'è parti speciali, buchi, è grooves chì sò difficiuli di ghjunghje cù i metudi di pulizia tradiziunali.pulizia laser di terra.

3.No danni: l'impattu di cortu-termine ùn calderà micca a superficia metallica, è micca danni à u sustrato.

4.Good stabilità: U laser pulsatu utilizatu in a macchina di pulizia laser hà una longa vita di serviziu, di solitu finu à 100 000 ore, cù una qualità stabile è una bona affidabilità.

5. Bassu costu di mantenimentu: ùn sò micca cunsumati durante l'usu di a macchina di pulizia laser, è u costu di u funziunamentu hè bassu.In a tappa più tardi, solu a lente deve esse pulita o rimpiazzata regularmente, è u costu di mantenimentu hè bassu, chì hè vicinu à senza mantenimentu.

Quì sopra sò l'applicazioni di pulizia è i vantaghji di e macchine di pulizia laser in l'industria di l'automobile.L'applicazione di lucidatura laser, pulizia di superficia è rimozione di rivestimenti hè in rapida espansione.Sicondu l'appiecazione, a freccia di l'impulsu, l'energia è a lunghezza d'onda di u laser deve esse sceltu precisamente per pulisce, pulisce è ablate u materiale di destinazione.À u listessu tempu, ogni forma di danni à u materiale di basa deve esse impeditu.

Sè vo vulete amparà di più nantu à a pulizia laser, o vulete cumprà u megliu macchina di pulizia laser per voi, per piacè lasciate un missaghju nant'à u nostru situ web è scriviteci direttamente!


Tempu di pubblicazione: 26-sep-2022
side_ico01.png