• head_banner_01

Chì saldatura hè aduprata per i ghjuvelli?

Chì saldatura hè aduprata per i ghjuvelli?


  • Seguiteci nantu à Facebook
    Seguiteci nantu à Facebook
  • Condividi noi in Twitter
    Condividi noi in Twitter
  • Seguiteci nantu à LinkedIn
    Seguiteci nantu à LinkedIn
  • Youtube
    Youtube

I ghjuvelli d'oru è d'argentu sò indispensabili in a vita di e persone, ma ùn importa micca quantu hè caru, hà ancu bisognu di un prucessu meticuloso di e persone per vede u so culore propiu.Tuttavia, ci hè una materia relativamente ingombrante in a trasfurmazioni di ghjuvelli, vale à dì,saldatura laser.Fate assai attenti à a saldatura, è ancu esse bisognu di una vista assai bona.

1

Saldatrice laser per gioiellihè principarmenti usatu per riparà buchi è saldatura spot blisters di ghjuvelli d'oru è d'argentu.Laser spot welding hè unu di l 'aspetti impurtanti di l 'applicazzioni di a tecnulugia di trasfurmazioni di materiali laser.U calore si diffonde in l'internu attraversu a cunduzzione termale, è cuntrullendu paràmetri cum'è a larghezza, l'energia, a putenza di punta è a frequenza di ripetizione di u pulsu laser, a pezza hè fusa per furmà una piscina fusa specifica.A causa di i so vantaghji unichi, hè stata aduprata cù successu in u processu di ghjuvelli d'oru è d'argentu è saldatura di pezzi micro è picculi.

2

A saldatura laser spothè principalmente cumpostu di laser, alimentazione è cuntrollu, macchina di rinfrescante, guida di luce è focusing, è osservazione stereomicroscopica binoculare.Havi una struttura compacta è un picculu voluminu.A putenza laser, a frequenza di l'impulsu è a larghezza di l'impulsu ponu esse presettati è cambiati attraversu u pannellu di cuntrollu.L'alimentazione elettrica adopta una struttura di cassetti, chì hè faciule da sguassà, cusì l'equipaggiu hè faciule d'operare è di mantene.Nisun bisognu di riempimentu di saldatura, alta velocità di saldatura, cuntattu affidabile, piccula deformazione di u travagliu, bella formatura.

Caratteristiche di a saldatura di punti laser di gioielli:

●Energy, larghezza di impulsu, freccia, taglia spot, etc. pò esse aghjustatu in una larga gamma à ghjunghje sin'à parechji effetti saldatura.I paràmetri sò aghjustati da leve in a camera chjusa, simplice è efficace.

●Using la cavità concentrator ceramica impurtatu da u UK, chì hè resistente à currusioni, alta temperatura, è altu efficienza cunversione photoelectric.

●Using sistema di ombrezza automatica più avanzata di u mondu per eliminà l'irritazione di l'ochji durante l'ora di travagliu.

●With capacità di travagliu cuntinuu 24-hour, tutta a macchina hà u funziunamentu di travagliu stabile è hè senza mantenimentu in 10,000 ore.

●Disegnu umanizatu, in ligna cù l'ergonomia, longu travagliu senza fatigue.

Siccomu i ghjuvelli d'oru è d'argentu nantu à u mercatu diventanu più sottili è dilicati, i prublemi cum'è a rottura è a rottura sò spessu presenti durante u prucessu di pruduzzione o di purtalla.Uriparazione di ghjuvellispessu richiede tecnulugia di saldatura laser.Saldatrici laser per gioiellianu ghjucatu un rolu impurtante in u mercatu di sta industria.A causa di i numerosi gioielli di metalli delicati, assai prucessi sò cumpletati da a tecnulugia high-end di saldatura laser.

Allora perchè i ghjuvelli utilizanu macchine di saldatura laser?Cumu hè diversu da l'artighjanu tradiziunale?

U prucessu tradiziunale di produzzione di gioielli hè di funnu u metale à alta temperatura, poi salda è trasfurmà.Stu prucessu di saldatura spessu pruvucarà a brusgia negra in i ghjuvelli, chì ùn pò micca esse eliminati cumplettamente ancu dopu a pulizia più tardi, è qualchì volta provoca i ghjuvelli originali stessu.U gloss diminuisce, chì affetta seriamente l'estetica di i ghjuvelli.Per i prublemi scontri in u trasfurmazioni di ghjuvelli o di riparazione di saldatura laser, umacchina di saldatura laser di ghjuvellipò facilmente è rapidamente risolve u prublema.Hè per aghjustà u puntu di luce à u locu di saldatura di gioielli cum'è l'oru è l'argentu, allargate l'area di saldatura attraversu u foru d'osservazione, è eseguisce a trasfurmazioni nantu à a pusizioni di saldatura spot.

3

Chì sò i vantaghji di applicà a tecnulugia di saldatura laser spot in a trasfurmazioni è a riparazione di ghjuvelli?

In fondu, u laser spot welding hè un tipu di cunduttività termale, chì hà una piccula influenza termale nantu à i ghjuvelli, i picculi junci di solder, è ùn contaminerà micca altre parti. Stu vantaghju hè ancu largamente utilizatu in a saldatura di parti di precisione di precisione.Inoltre, sta tecnulugia cooperarà ancu cù u cuntrollu di u sistema per migliurà a prestazione di travagliu stabile di a macchina è l'equipaggiu.Pò cuntrullà a frequenza è l'intensità di a luce per assicurà l'effettu di saldatura di strutture cumplessi o dettagli, rinfurzà a precisione di u travagliu di saldatura, è evite a saldatura tradiziunale nantu à u corpu umanu.danni à l'ochji.

Sè vo vulete amparà di più nantu à a macchina di saldatura laser, o vulete cumprà u megliu macchina di saldatura laser per voi, per piacè lasciate un missaghju nant'à u nostru situ web è mandaci un email direttamente!

4


Tempu di Postu: 26-Nov-2022
side_ico01.png