• head_banner_01

Perchè sceglite a pulizia laser?

Perchè sceglite a pulizia laser?


  • Seguiteci nantu à Facebook
    Seguiteci nantu à Facebook
  • Condividi noi in Twitter
    Condividi noi in Twitter
  • Seguiteci nantu à LinkedIn
    Seguiteci nantu à LinkedIn
  • Youtube
    Youtube

I pruduttori sò sempre à circà di fà prudutti chì sò più forti, più durable è più affidabili, è ancu in i settori di l'automobile è aerospaziale.In questa ricerca, spessu aghjurnà è rimpiazzanu i sistemi di materiale cù una densità più bassa, una temperatura megliu è una resistenza à a corrosione in lega di metalli.Questu dà à i pruduttori un postu megliu in u mercatu.

In fatti, hè solu a mità di a storia.
Un vantaghju strategicu ancu più forte hè a certezza quantificabile nantu à a forza, a durabilità è l'affidabilità di un pruduttu.
Scambià i materiali più vechji per i più forti pò esse un bonu principiu, ma hè ancu bisognu di prucessi di fabricazione più avanzati chì si basanu in una pulizia di superficia più pulita è più efficiente per creà strutture forti.Metalli cum'è leghe d'aluminiu è materiali avanzati cum'è composti di polimeru di fibra di carbonu, spessu usati in a fabricazione di l'automobile è l'aerospaziale, necessitanu ligami per riduce u pesu - quandu i fasteners sò usati, u pesu hè aghjuntu à a struttura - è per creà articuli più affidabili.
I tecnichi tradiziunali di finitura di l'aluminiu includenu sabbiatura, pulitura di solventi, seguita da grinding (using a pad) o anodizing.L'aderenza adesiva apre a porta à prucessi più automatizati per i quali i fini tradiziunali ùn sò micca cumpatibili.
L'anodizazione hè più cumuna in l'applicazioni aerospaziali induve sta preparazione più caru è più stretta hè aduprata per scuntrà specificazioni strette.A variabilità inherente di e tecniche di sabbiatura è di abrasione manuale mostra chjaramente chì un prucessu più cuntrullatu hè in ordine.
A pulizia laser o l'ablazione laser riempie stu gap di prucessu cum'è un metudu più precisu, ecologicu, automatizatu è efficiente di trattà superfici metalliche è composti per a pulizia.I tipi di cuntaminazione truvati nantu à a superficia di sti materiali sò facilmente eliminati da u processu laser.
Perchè a pulizia laser hè cusì putente, hè criticu per sapè esattamente cumu affetta a vostra superficia.A diffarenza trà una superficia trattata currettamente è una superficia sottu o sopra trattata pò esse assai difficiuli di valutà.Cù a tecnulugia di verificazione quantitativa di u prucessu cusì sensitiva è precisa cum'è u prucessu laser stessu, i pruduttori ponu esse cunfidenti chì e so superfici metalliche è composte sò cumplettamente pronti per u ligame.

 

pulizia laser FORTUNE
Li siquenti Laser Fortune vi darà una introduzione dettagliata à i mutivi di sceglie pulizia laser.

 

1-Cosa hè a pulizia laser?
U trattamentu laser hè una tecnica di pulizia termale estremamente precisa chì travaglia rimuovendu (ablazione) frazioni minuscule di una superficia materiale attraversu un fasciu laser focalizatu, spessu pulsatu.U laser irradia a superficia per caccià l'atomi è pò esse usatu per perforazione di buchi estremamente chjuchi è prufondi attraversu materiali assai duri, producendu filmi sottili o nanoparticelle nantu à una superficia.
Fortune Laser Large Format Continuous Wave (CW) Laser Cleaning Machine
Stu prucessu di pulizia di a superficia hè cusì efficace per via di a so capacità di targeted such small layers of contaminants and residues.I superfici d'aluminiu cuntenenu ossidi è olii lubrificanti chì sò preghjudizii à l'unione di l'adesivu è i composti sò spessu conservanu i rilasci di muffa residuale è altri contaminanti di silicone chì ùn ponu micca formate ligami chimichi forti cù l'adesivi.
Quandu un adesivu hè appiicatu à una superficia cù unu di sti residui prisenti, pruvarà à aderisce chimicamente à l'olii è a silicone in i primi strati moleculari di u materiale.Questi ligami sò estremamente debuli è inevitabbilmente fallenu sia durante e teste di rendiment sia durante l'usu di u pruduttu.Quandu i ghjunti si rompenu à u puntu induve a superficia è l'adesivu o u revestimentu si scontranu, questu hè chjamatu fallimentu interfacial.U fallimentu di cohesiu durante a prova di cisura di volta hè quandu a rottura accade in l'adesivo stessu.Questu hè indicativu di un ligame assai forte è una struttura assemblata chì hè resistente è longa durata.
图片1
U fallimentu cohesiu di sti campioni cumposti chì sò stati trattati laser mostra l'adesivu nantu à i dui lati di i materiali chì sò ligatu.
图片3
U fallimentu di l'interfaccia di sti campioni cumposti chì ùn sò micca stati trattati mostra chì l'adesivo solu appiccicatu à unu di i lati è lasciate cumplettamente l'altru.
Quandu avete un fallimentu cohesiu, avete un ligame interfacciale chì ùn lascia micca per nunda.I trattamenti di superficia anu u scopu di mudificà a superficia per sguassà i contaminanti è creanu o revelà una superficia chì puderà fusione chimicamente cù l'adesivu per ligami durable è affidabili.
 
2- Cumu sapè se a vostra superficia trattata cù laser hè pronta per l'adesione
Misurazioni di l'angolo di cuntattu, cum'è quelli citati in u documentu IJAA utilizatu per capiscenu a degradazione di i trattamenti à l'ora di più, sò una manera eccezziunale di monitorà è verificà i prucessi di pulizia laser.
A misurazione di l'angolo di cuntattu hè sensibile à i cambiamenti molecolari chì si verificanu nantu à una superficia trattata laser.A goccia di liquidu pusatu nantu à a superficia suscitarà o falà in relazione precisa à a quantità di contaminazione microscòpica nantu à a superficia.E misurazioni di l'angolo di cuntattu sò un indicatore implacable di aderenza è ponu offre chiarezza è visibilità in quantu hè allinata a forza di u trattamentu cù i bisogni di pulizia di i materiali.
E misurazioni di l'angolo di cuntattu sò correlate bè cù i cambiamenti in i livelli di contaminanti rilevati da i metudi di spettroscopia.A maiò parte di e misurazioni di precisione di i contaminanti nantu à a superficia sò fatti cù l'equipaggiu chì ùn hè micca fattibile per i fabricatori di cumprà è ùn pò micca esse aduprati in pezzi veri chì sò fabbricati in ogni modu.
A misura di l'angolo di cuntattu pò esse realizatu immediatamente prima è dopu u trattamentu nantu à a linea di produzzionemanualeoStrumenti di misurazione automatizati.Cum'è a pulizia laser rimpiazza i metudi di preparazione di a superficia obsoleti per via di i bisogni d'automatizazione di a fabricazione d'altu voluminu è d'alta precisione, e misurazioni di l'angolo di cuntattu facenu ancu obsoleti i testi di qualità di a superficia subjectiva è imprecisa cum'è inchiostri dyne è test di rottura d'acqua.
E teste di prestazione di forza esaminanu solu una mostra di i materiali chì sò processati, aghjunghjendu a tarifa di scarti è ùn dendu nisuna indicazione di cumu creà un ligame più forte.L'anguli di cuntattu, quandu sò impiegati in una linea di produzzione, ponu indicà esattamente induve u prucessu hè bisognu di tweaking, è ponu furnisce una visione di ciò chì deve esse tweaked è in quale misura.
Fortune Laser Pulse Laser Cleaning Machine

 

3- Perchè aduprà a pulizia laser?
Ci hè stata una grande ricerca nantu à i modi in chì u trattamentu di a superficia laser migliora l'aderenza.Per esempiu,un documentu publicatu in u Journal of Adhesionesploratu appena quantu forza joint hè rinfurzata da pulizia laser in uppusizzioni à i metudi tradiziunali.
"I risultati sperimentali indicanu chì u trattamentu di a superficia laser di preaderenza hà migliuratu significativamente a forza di cisura di i campioni d'aluminiu ligatu cù epossidichi modificati cumparatu cù sustrati non trattati è anodizzati.I megliu risultati sò stati ottenuti cù l'energia laser di circa 0,2 J/Pulse/cm2 induve a forza di cisura di una sola volta hè stata migliurata da 600-700% paragunatu à quella di l'alia non trattata Al, è da 40% in cunfrontu cù u pretrattamentu di anodizazione di l'acidu cromicu.
prima è dopu a pulizia
U modu di fallimentu hà cambiatu da adesivu à cohesive cum'è u numeru di impulsi laser aumenta durante u trattamentu.L'ultimu fenomenu hè statu correlatu cù i cambiamenti di morfologia cum'è revelatu da a microscopia elettronica, è a mudificazione chimica cum'è indicata da Auger è spettroscopia infrared.
Un altru effettu interessante di l'ablation laser hè u putere chì hà per creà una superficia chì ùn si degrada micca cù u tempu.
Fortune Laserhà fattu un grande travagliu in cerca di cumu a pulizia laser interagisce cù e superfici in certi modi sorprendenti.U trattamentu laser di l'aluminiu crea crateri minusculi in a superficia chì si funnu è quasi simultaneamente solidificate in una capa microcristalina nantu à a superficia chì hè ancu più resistente à a corrosione cà l'aluminiu stessu.
applicazioni di pulizia laser
Fighjendu u graficu sottu, mostra a diffarenza trà a forza di cisura di un ligame cù l'aluminiu chì hè statu trattatu laser è l'aluminiu chì hè statu trattatu chimicamente.À u tempu, cum'è a superficia hè stata esposta à un ambiente umitu, a capacità di a superficia trattata chimicamente per ligà bè diminuite significativamente perchè l'umidità principia à corrode a superficia, mentre chì a superficia trattata laser conserva a so resistenza à a corrosione dopu à settimane di esposizione.
图片7

Se vulete sapè di più nantu à a pulizia laser, o vulete acquistà una macchina di pulizia laser chì hè più adatta per voi, lasciate un missaghju nantu à u nostru situ web è mandateci direttamente e-mail!


Tempu di post: Aug-12-2022
side_ico01.png