• head_banner_01

Cumu sceglie una saldatrice laser portatile, vi insegna un articulu

Cumu sceglie una saldatrice laser portatile, vi insegna un articulu


  • Seguiteci nantu à Facebook
    Seguiteci nantu à Facebook
  • Condividi noi in Twitter
    Condividi noi in Twitter
  • Seguiteci nantu à LinkedIn
    Seguiteci nantu à LinkedIn
  • Youtube
    Youtube

Attualmente,saldatrici laser manualisò assai pupulari in l 'industria di saldatura, è u prezzu di machines saldatura laser hè dinù irregolari.U prezzu hè più altu ch'è l'altri equipi di saldatura.Di sicuru, ci sò ancu più prezzu.Hè megliu esse caru?Cumu pudemu cumprà un bonu equipamentu cù i stessi soldi?Scupritemu l'infurmazioni pertinenti nantu à a compraequipaggiu di saldatura laser manuale.

1 

E caratteristiche di u produttu di l'attrezzatura di saldatura laser manuale sò i seguenti:

1. U capu di saldatura in manu rimpiazza u percorsu otticu fissu precedente, chì hè più flexible è cunvene, realiza a saldatura laser à longa distanza, è supera a limitazione di u spaziu di viaghju di u bancu di travagliu;

2. U capu di saldatura in manu hè ligera è flexible, faciule d'operare, è scontra a saldatura in diversi anguli è pusizioni;

3. U capu di saldatura in manu pò esse equipatu di fibra ottica impurtata 5m / 10m / 15m, chì hè flexible è cunvene per a saldatura esterna;

4. Posizionamentu infrared hè utilizatu per a calibrazione di a pusizione di a testa di saldatura è a verificazione di a pusizione durante a saldatura.A pusizione di saldatura hè più precisa è a cucitura di saldatura hè più bella;

5. A prufundità di saldatura hè grande è a saldatura hè ferma;

6. Ùn hè micca fàciule à deform, faciuli à grinding è lucidatura, chì risolve i prublemi di qualità di saldatura, cum'è a penetrazione di saldatura è i lumps di saldatura chì si trovanu in a saldatura à l'arcu di ammonia.

Sti funziunalità sò ancu i mutivi per quessasaldatrici manualisò cusì populari.

2 

Qualchese infurmazione chì duvete sapè quandu compra l'equipaggiu di saldatura laser manuale:

U primu passu, vi tocca à sapè chì tipi dimacchine di saldatura laserci sò.

Ci sò dui tipi di saldatura laser, automatica è manuale.

Trà quelli automatichi, una saldatura laser automatica à quattru assi hè fatta secondu e diverse esigenze di prucessu,

Saldatura laser automatica in fibra ottica, saldatrice laser galvanometru in fibra ottica, etc.

Trà i manuali, una saldatrice laser di muffa hè stata fatta secondu diverse esigenze di trasfurmazioni,

Saldatrice di punti di gioielli laser, saldatrice laser speciale per caratteri publicitari, etc.

In u sicondu passu, avete bisognu di chjarificà u tipu di pruduttu chì vulete processà,

Allora sceglite a macchina di saldatura laser adattata in cunfurmità cù i vostri bisogni di tecnulugia di trasfurmazioni è tippi di prudutti.

Quandu compra l'equipaggiu, duvete capisce i principali materiali applicabili di l'equipaggiu.Hè assai impurtante per cumprà u dirittu chè di cumprà u dirittu.Prima di cumprà, pudete dì à u fornitore u gruixu di u materiale chì avete bisognu di saldare, è poi dumandà à ricumandemu a putenza di a macchina chì vi cunvene.E dumandate à elli s'ellu anu una riferenza video di a saldatura pertinente, cusì hè cunvenutu per cunfirmà l'effettu di saldatura.

U terzu passu hè di sceglie una macchina di saldatura laser adattata secondu u vostru tipu di produttu, tecnulugia di trasfurmazioni è esigenze di trasfurmazioni.

Dopu à determinà chì tipu di saldatura laser à cumprà, avemu bisognu di sceglie u fabricatore di macchina dritta.

Li pò truvà lucale, o online.Quandu cercate, avete da capisce a garanzia è a post-vendita di usaldatura laser portatile in u periodu dopu.Quandu compra un equipamentu, duvete capisce a garantia dopu a vendita.In generale, a guaranzia hè di solitu unu à dui anni, è mantenimentu gratuitu in u periodu di garanzia efficace.Parechji utilizatori ignoranu stu puntu quandu compranu l'equipaggiu.U persunale di post-vendita prufessiunale ùn pò esse truvatu per u mantenimentu dopu, è ci hè un costu extra di cunsumu.Questu deve esse attentu prima di cumprà.Per quelli chì ùn ponu micca furnisce servizii lucali, deve ancu esse cunfirmatu se u serviziu post-vendita in linea hè supportatu.

Infine, determinà quale pruduttu cumprà basatu nantu à a forza di u fornitore, l'ambiente di fabbrica, u paragone di prezzi è u paraguni di serviziu dopu a vendita.

3

In quantu à a macchina, tutti attenti à u prezzu.Ci sò parechji fatturi chì affettanu u prezzu di l'equipaggiu laser chì deve esse cunsideratu:

1. U voluminu di pruduzzione di u pruduttu: cumpresa a quantità per esse saldata ogni ghjornu, è chì tipu di prucessu di saldatura hè necessariu.

2. Fighjate à l'effettu di i prudutti è servizii di l'altru partitu, è se a reputazione hè bona.

3. Quandu paragunate i prezzi, riferite à i paràmetri detallati di a macchina: putenza, cunfigurazione, prestazione, etc.

4. Attrezzatura serviziu dopu-vendita: Questu hè assai impurtante.Ùn ci hè micca un equipamentu chì ùn falla mai, è u tempu di risposta di u serviziu post-vendita di u fabricatore deve esse cunsideratu.

Se vulete sapè di più nantu à a saldatura laser, o vulete cumprà u megliu saldatore laser per voi, lasciate un missaghju nant'à u nostru situ web è mandateci direttamente!


Tempu di post: Dec-19-2022
side_ico01.png