• head_banner_01

Precauzioni è Mantenimentu Quotidiana di Fibra Laser Cutting Machine

Precauzioni è Mantenimentu Quotidiana di Fibra Laser Cutting Machine


  • Seguiteci nantu à Facebook
    Seguiteci nantu à Facebook
  • Condividi noi in Twitter
    Condividi noi in Twitter
  • Seguiteci nantu à LinkedIn
    Seguiteci nantu à LinkedIn
  • Youtube
    Youtube

Fortune Laser Metal Fibre Laser Cutting Machine

U mantenimentu di ogni ghjornu per a macchina di taglio laser in fibra hè assai necessariu per mantene a macchina bona prestazione è allargà a so vita di serviziu.Eccu alcuni cunsiglii per i vostri macchine di taglio laser.

1. Tramindui laser è taglio laser machines bisognu di esse pulita ogni ghjornu à tena li pulito è pulita.

2. Verificate s'ellu l'assi X, Y, è Z di a macchina di a macchina pò turnà à l'origine.Se no, verificate se a pusizione di l'interruttore d'origine hè offset.

3. A catena di scaricamentu di slag di a macchina di taglio laser deve esse pulita.

4. Pulite a materia appiccicosa nantu à a pantalla di filtru di u ventu di l'exhaust in u tempu per assicurà chì u duct di ventilazione hè unblocked.

5. U nozzle di taglio laser deve esse puliti dopu à u travagliu di ogni ghjornu, è rimpiazzatu ogni 2 à 3 mesi.

6. Pulite a lente di focu, mantene a superficia di a lente libera di residu, è rimpiazzà ogni 2-3 mesi.

7. Verificate a temperatura di l'acqua di rinfrescante.A temperatura di l'ingressu di l'acqua laser deve esse mantene trà 19 ℃ è 22 ℃.

8. Pulisce a polvera nantu à l'aletta di rinfrescante di l'acqua fresca è l'asciugatrice congelata, è sguassate a polvera per assicurà l'efficienza di dissipazione di u calore.

9. Verificate u statutu di u travagliu di u stabilizzatore di tensione friquintimenti per monitorà s'ellu i tensioni di input è output sò nurmali.

10. Monitorà è verificate se u cambiamentu di l'otturatore meccanicu laser hè normale.

11. U gasu ausiliari hè u gasu d'alta pressione di pruduzzioni.Quandu si usa u gasu, fate attenzione à l'ambiente circondu è à a sicurità persunale.

12. Sequenza di cambiamentu:

a.Startup: accende l'aria, unità raffreddata à l'acqua, asciugatrice frigorifera, compressore d'aria, host, laser (Nota: Dopu accende u laser, principià a bassa pressione prima è poi principia u laser), è a macchina deve esse cotta per 10 minuti quandu e cundizioni permettenu.

b.Shutdown: Prima, spegne l'alta pressione, dopu a bassa pressione, è dopu spegne u laser dopu chì a turbina ferma a rotazione senza sonu.Seguitu da l'unità rinfriscata à l'acqua, compressore d'aria, gas, frigorifico è secadoru, è u mutore principale pò esse lasciatu, è infine chjude l'armadiu regulatore di tensione.


Tempu di Postu: Dec-16-2021
side_ico01.png