• head_banner_01

Applicazione di pulizia laser nantu à e reliquie culturali

Applicazione di pulizia laser nantu à e reliquie culturali


  • Seguiteci nantu à Facebook
    Seguiteci nantu à Facebook
  • Condividi noi in Twitter
    Condividi noi in Twitter
  • Seguiteci nantu à LinkedIn
    Seguiteci nantu à LinkedIn
  • Youtube
    Youtube

Per a pulizia di e reliquie culturali, ci sò assai metudi di pulizia tradiziunali, ma a maiò parte di i metudi anu parechje difetti diffirenti, cum'è: efficienza lenta, chì pò dannà i reliquii culturali.A pulizia laser hà rimpiazzatu parechji metudi tradiziunali di pulizia.

Allora chì sò i vantaghji di a pulizia laser paragunata à a pulizia tradiziunale?

Chì sò i vantaghji di a pulizia laser per a pulizia di e reliquie culturali?

Vi risponderaghju quì sottu

U trattamentu di pulizia tradiziunale hà generalmente i seguenti metudi:

1. Lavà

Per l'utensili cù una struttura solida è micca a paura di l'immersione in l'acqua, cum'è: ceramica, porcellana, mattone, tile, petra, ramu, ferru, ossa, dente, giada, legnu è altre reliquie culturali è antichi, a terra attaccata o contaminata nantu à u superficia pò esse usata lavatu acqua distillata.L'uggetti fissi nantu à l'utensili scuperti sò relativamente duru, è ùn hè micca faciule per lavà à un tempu.Ùn aduprate micca oggetti di metallo o duru, cum'è culteddi, pala è altre arnesi per caccià forzamente l'uggetti fissi nantu à l'utensili durante a pulizia, per ùn dannà l'utensili è fà chì a superficia pare micca indebita.scratch è ancu danni à l'utensili.U bambù più morbidu è u legnu pò esse usatu per fà utensili di riparazione (bambù, cuteddu di legnu, bambù è pala di legnu, bambù è agulla di legnu, etc.) è sguassate pocu à pocu, per ùn dannà l'utensili stessu.

2. Lavaggio a secco

Se ci sò macchie nantu à e reliquie culturali tessili, chì ponu fade quandu lavate cù l'acqua, anu da esse scrubbed with gasoline o altre sustanzi, o sprayed direttamente nantu à e macchie cù l'essenza di lavura secca.Prima di utilizà l'essenza di limpezza secca, deve esse fatta una prova.Quandu a pulitura secca, hè megliu principià cù lochi inconspicuous o anguli, è poi processà u centru o parti evidenti di u tissutu.

3. Asciugà asciuttu

Per certi ogetti chì anu a paura di l'acqua è di qualchì ughjettu scupertu, per mantene u culore naturali di l'uggetti originali per l'erosione di a terra per parechji anni, ùn hè micca adattatu per rinfriscà cù l'acqua è a medicina.Per stu tipu d'utensili, sguassate delicatamente cù un pappu umitu.

4. Asciugatura à l'aria

Per l'articuli di carta è certi tessili chì ùn sò micca adattati per lavà o sguassate in seccu, u metudu di l'asciugatura di l'aria deve esse sceltu per scaccià u polu è l'umidità nantu à a superficia.Quandu si secca fora, duvete attentu à i cambiamenti climatichi, evitendu l'esposizione prolongata à u sole forte, evitendu i venti forti, è mantene l'attualità di i cambiamenti di temperatura è umidità.À u listessu tempu, hè necessariu di evità a contaminazione di u fumu è u polu vicinu à a chimney, per prevene i danni di l'uccelli è l'insetti sottu à l'arbulu, è per evitari a stagione di fioritura di salice per l'asciugatura di u ventu per prevene a contaminazione di u polu è cusì.

5. Eliminazione di polvera meccanica

Per l'uggetti più grossi, voluminosi è irregulari, cum'è mobili, mantelli di feltru, oggetti cavu, etc., pò esse aduprate a rimozione meccanica di polvera cum'è l'aspiratori;per sculture in petra più grande, sculture, etc., pompe d'aria d'alta pressione ponu ancu esse usate mentre l'aspiratore, per scaccià a polvera chì ùn hè micca faciule da esse assorbita da l'aspiratore.

6. Pulizia di droga

Adupratu principalmente per l'antichità è e reliquie culturali scuperte cunservate in diversi ambienti duri.Questi utensili sò stati intarrati sottu terra per un bellu pezzu, è sò seriamente arrugginiti da diversi ambienti è sustanzi dannosi.A causa di e diverse impurità in i materiali scunnisciuti è e diverse cundizioni di corrosione, l'esperimenti deve esse realizatu quandu si usa a medicina liquida autopreparata, è dopu l'utilizanu dopu à ottene effetti evidenti;per via di a diffarenza di ogni equipamentu, deve esse usatu diversi medicini è diversi medicini.metudu.

I sei metudi di pulizia sopra citati causanu danni irreversibili à e reliquie culturali, ma hè solu una quistione di u gradu di danni.

1

Dopu à pulizia laser Prima di pulizia laser

Pulizia laserdi reliquie culturali hè differente.A pulizia laser usa e caratteristiche di i raggi laser.U fasciu laser pò esse cuncentratu in diverse dimensioni di diametri spot attraversu u sistema di cuncentrazione.In i stessi cundizioni di l'energia laser, i raghji laser cù spots differenti ponu generà energia.Differenti densità o densità di putenza permettenu un cuntrollu faciule di l'energia laser necessaria per a pulizia.I laser ponu ottene una alta cuncentrazione in u tempu è u spaziu.A pulizia laser prufitta di sti funziunalità per sguassà in modu efficace i contaminanti.I contaminanti sò istantaneamente sbuchjati da a superficia di e reliquie culturali, per esse realizatu a pulizia di e reliquie culturali.

Caratteristiche di a macchina di pulizia laser di reliquie culturali:

1. Wide range of functions: un "full-featured" macchina di pulizia laser, chì pò ièssiri usatu pi pulizziari reliquii culturali di quasi tutti i materiali cum'è organico, inorganic è metallu.

2. Funzionamentu efficaci: pò esse equipatu cù dui tipi di teste laser, "puntu" è "linea", cù vantaghji unichi, funzioni più forti, è efficienza di trasfurmazioni più altu.

1) Testa laser in forma di puntu: pò generà un fasciu laser in forma di puntu cù un diametru di 6mm (equipaggiu standard);

2) Testa laser lineare: 3 × 11mm laser lineare pò esse generatu (opcional).Piccula dimensione, pesu ligeru, convenientu per l'usu di u campu internu o esterno.

A pulizia di e reliquie culturali scansa principalmente a superficia di l'ughjettu attraversu l'onda di vibrazione di impulsi laser brevi, perchè a superficia di a terra, a terra, i dipositi di carbone, a ruggine di metalli, l'impurità organiche o inorganiche sò pulverizzate è evaporate.Mentre sguassate a capa di contaminazione / a strata di l'anzianu nantu à a superficia di l'ughjettu, assicuratevi chì u sustrato sottostante (corpu di reliquia culturale) ùn hè micca danatu o sbuchjatu.Trà e diverse tecnulugii è metudi per a pulizia di e reliquie culturali è a ristaurazione di u so aspettu originale, solu a pulizia laser pò ottene un posizionamentu precisu è una pulizia precisa.

Sè avete bisognu di pulisce e reliquie culturali, sentite liberu di cuntattateci per email o WhatsApp attraversu stu situ web.

2


Tempu di Postu: Set-02-2022
side_ico01.png